HOE DIEN IK TE BETALEN?
In BRUCC werken we met interne consulenten en zelfstandigen in bijberoep. Als je consulent een personeelslid van de VUB is, zal je een factuur ontvangen op je thuisadres of per mail per twee of per drie maanden. Als je consulent een zelfstandige in bijberoep is, kan je per overschrijving betalen.
WAT KAN IK VERWACHTEN EN HOE WERKT HET?
Stap 1: Aanmelding
Je kan jezelf of je kind aanmelden bij BRUCC door het aanmeldingsformulier in te vullen. Je aanmelding wordt vervolgens besproken, en er wordt gekeken wie het intakegesprek met je zal doen. Je wordt per mail gecontacteerd met een concreet voorstel hiervoor.
Stap 2: Intakegesprek
Een intakegesprek heeft tot doel jou en je hulpvraag te verkennen. Aan de hand van deze informatie zal er op team besproken worden welke benadering het best aansluit bij jouw noden. Ook hier wordt er nadien een concreet voorstel gedaan naar jou.
Stap 3: Jij beslist nadien zelf of je wenst in te gaan op ons voorstel
Dit kan een langdurende of kortdurende begeleiding zijn, een psychodiagnostisch onderzoek, of een doorverwijzing.
Klachten
Ben je niet tevreden over de dienstverlening van BRUCC? Liep er iets mis? We horen het graag van je, dit helpt ons om ons aanbod te verbeteren.Voor klachten neem contact op per mail via brucc@vub.be, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om samen een oplossing te zoeken.